Miksi se on niin väärin, että mun todellisuus on vähän erilainen? Mikä määrää sen, että juuri minä olen hullu? Miksei muita voi sanoa vaikka todellisuusrajoitteisiksi?
Perhana, mun todellisuus on enemmän, parempaa, värikkäämpää, voimakkaammin, hauskempaa, helpommin, pehmein. Ainakin tänään.
Kommentit